Eesti idufirma Fudy laienes Soome (1)

PM Majandus
Copy
Fody maksesüsteem Tokumaru söögikohas.
Fody maksesüsteem Tokumaru söögikohas. Foto: Fudy OÜ

Laiemale avalikkusele peamiselt toidutellimisplatvormina tuntud Fudy on tulevikusihid seadnud hoopis äriklientidele. Ettevõte tõi kevadel turule restoranides kohapeal tellimist lihtsustava QR-koodi tööriista, millega on äritegevust alustatud ka Soomes. 

Esimesena soovitakse Eestis loodud tarkvaralahendusega katta Helsingi piirkond.

Fudy ühe asutaja Viljam Põdra sõnul on Fudy soovinud algusest peale olla restoranide jaoks suurem partner kui lihtsalt vahendustasude korjaja. «Mõistliku tasuga kullerdamise teenus oli esimene samm. Meie järgmine ärivertikaal on QR-koodi lahendus, mis aitab restoranis kohapeal tellimise kiiremaks teha ning operatiivset poolt efektiivsemalt juhtida. Eestis oleme sellega kiiret edu saavutamas ja restoranid ühinevad iga nädal, seega oli loogiline kasvamiseks lähiriikidesse liikuda,» selgitas Soome laienemist Põdra.

Esimene restoran, mis Helsingis Fudy QR-koodi lahenduse kasutusele võttis, oli Jaapani kööki pakkuv Tokumaru. Eestis armastatud restoranide keti omaniku Daigo Takagi sõnul oli Fudy lahenduse Soomes kasutuselevõtmine nende jaoks vaid aja küsimus. «QR-koodi süsteem teeb tellimisprotsessi kliendile sujuvamaks ja lihtsamaks, aitab vältida järjekordi ning võimaldab toidu eest kohe maksta. Ära jääb telefonimäng mitme inimese vahel ja info liigub kõige optimaalsemat rada pidi otse kööki. Nii saab teenindaja saalis süvenenumat ning meeldivamat kliendikogemust pakkuda,» selgitas lahenduse tarvilikkust Takagi. «Oleme QR-koodi süsteemi sisse seadnud kõikidesse oma söögikohtadesse, kuid alati jääb alles ka võimalus oma toidud vanal viisil ehk teenindaja vahendusel tellida.»

«Üllatuslikult olid eestlased alguses veidi pelglikud.»

Lisaks Tokumarule on Fudy lahedus kasutusel veel Helsingis MissBowlis ja liituvate restoranide nimekiri täieneb jooksvalt. Viljam Põdra sõnul on huvitav näha ka seda, kuidas põhjanaabrid uudsesse süsteemi suhtuvad. «Üllatuslikult olid eestlased alguses veidi pelglikud,» ütles Põdra.

Kui välismaal on QR-koodi kaudu menüüde avamine juba tavaline, kuna koroona ajal võeti see laialdaselt kasutusele, siis Eestis näis koodi kaudu tellimine esialgu võõras. «Kui aga korra julgetakse proovida, siis kogetakse ise, kui lihtne tegelikult kõik on ja kui kiiresti tellimuse esitatud saab,» sõnas Põdra.

Fudy QR-koodi lahendus Dine-in Order & Pay on eelkõige restoranidele mõeldud tööriist, mis muudab kohapeal süües tellimise tegemise kiiremaks. Klient skännib laua peal olevat koodi, valib avanenud menüüst toidu ja joogi ning maksab. Edasi liigub tellimus kööki ning teenindaja saab hakata joogitellimusega tegelema. Maksta saab lahenduses nii pangalingi kui ka Google Pay ja Apple Pay kaudu, samuti saab telefonis jootraha jätta.

Fudy on Eesti kapitalil põhinev food tech'i ettevõte, mis pakub restoranidele toidu kohaleveo teenust ja kohapealsete tellimuste haldamise ning automatiseerimise lahendust.Liitunud on juba üle 600 restorani. Lisaks Helsingile muudab Fudy hea toidu nautimise mugavamaks Tallinnas, Tartus, Pärnus, Kuressaares, Viljandis, Narvas ja Jõhvis.

Kommentaarid (1)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles