Kui välismaal on QR-koodi kaudu menüüde avamine juba tavaline, kuna koroona ajal võeti see laialdaselt kasutusele, siis Eestis näis koodi kaudu tellimine esialgu võõras. «Kui aga korra julgetakse proovida, siis kogetakse ise, kui lihtne tegelikult kõik on ja kui kiiresti tellimuse esitatud saab,» sõnas Põdra.
Fudy QR-koodi lahendus Dine-in Order & Pay on eelkõige restoranidele mõeldud tööriist, mis muudab kohapeal süües tellimise tegemise kiiremaks. Klient skännib laua peal olevat koodi, valib avanenud menüüst toidu ja joogi ning maksab. Edasi liigub tellimus kööki ning teenindaja saab hakata joogitellimusega tegelema. Maksta saab lahenduses nii pangalingi kui ka Google Pay ja Apple Pay kaudu, samuti saab telefonis jootraha jätta.
Fudy on Eesti kapitalil põhinev food tech'i ettevõte, mis pakub restoranidele toidu kohaleveo teenust ja kohapealsete tellimuste haldamise ning automatiseerimise lahendust.Liitunud on juba üle 600 restorani. Lisaks Helsingile muudab Fudy hea toidu nautimise mugavamaks Tallinnas, Tartus, Pärnus, Kuressaares, Viljandis, Narvas ja Jõhvis.