Suletud online.ee konto omanik: maksin raha ära, kuid kasutada ikkagi ei saa (16)

Aimur-Jaan Keskel
, majandusajakirjanik
Copy
Telia kontor.
Telia kontor. Foto: Ints Kalnins / Reuters / Scanpix

Veebikeskkonna online.ee kasutaja ütles Postimehele, et tema konto suleti eile. Seejärel maksis ta ära kuutasu 4,99 eurot, kuid konto pole siiani avatud. Kasutaja sõnul on tal kiiresti vaja oma e-kirjadele ligi pääseda, sest seal on tema ettevõtet ja peagi saabuvat reisi puudutav info.

Telia müüs keskkonna online.ee Norra teenusepakkujale Fjordmail Technologies. Tehing jõustus 8. augustil ning alates sellest päevast ei saa mitmed kliendid enam oma e-postkasti kasutada. Lisaks sellele muutus e-postkasti haldamise teenus ka tasuliseks. Teenus puudutab Telia endiste veebikeskkondade, näiteks hot.ee ja online.ee kasutajad.

Postimehega võttis ühendust Marje (nimi muudetud, toimetusele teada), kelle sõnul oli ta teadlik, et veebikeskkond vahetab omanikku ning ta plaanis seda edasi kasutada.

Kommentaarid (16)
Copy
Tagasi üles