Teise kvartali tulemused peegeldavad ettevõtte edukaid pingutusi kasvu suurendamiseks ning konkurentsivõime parandamiseks, teatas LG esindaja pressiteates.
Ettevõtte ärikasum langes möödunud aasta teise kvartaliga võrreldes 6,3 protsenti, peamiselt eelmisel aastal tehtud ühekordsete kulutuste tõttu.
LG kavatseb kasumlikkuse suurendamiseks muuta oma protsesse tõhusamaks, parandada tootmise konkurentsivõimet ning parandada nõudluse prognoosimise täpsust. Samuti plaanib LG tugevdada oma veebipõhist poodi ning otse tarbijatele suunatud äritegevust.
LG Home Appliance & Air Solution Company teise kvartali tulud olid 7,99 triljonit Korea voni (5,6 miljardit eurot) ja ärikasum 600,1 miljardit Korea voni (425 miljonit eurot).
Üksuse ärikasum kasvas eelmise aasta sama kvartaliga võrreldes 40 protsenti. Kasv oli peamiselt tingitud suurenenud nõudlusest kliimaseadmete ja energiatõhusate soojuspumbaga toodete järele.
Kolmandas kvartalis toob ettevõte turule uued LG ThinQ UP 2.0 kodumasinad, mis pakuvad suuremat isikupärastamis- ja kohandamisvalikut, uusi teenuseid ja püsitellimusi. Samuti plaanib ettevõte laiendada oma masstoodete valikut ning ühendada teenustele suunatud ärimudelid ettevõtte konkurentsivõimeliste toodetega.
Lisaks soovivad nad tulevikus täiustada oma tootmis-, ostu- ja tarneprotsesse, et tagada stabiilne kasv ka edaspidi.
Teistel tütarfirmadel läks samuti edukalt
LG Home Entertainment Company teenis teises kvartalis müügitulu 3,15 triljonit Korea voni (2,2 miljardit eurot) ja ärikasumit 123,6 miljardit Korea voni (87,6 miljonit eurot). Kasvu vedavaks mootoriks olid eeskätt Lifestyle telerid.
LG autoäri LG Vehicle Component Solutions Company teenis ettevõtte ajaloo kõrgeima teise kvartali tulu, mis ulatus 2,66 triljoni Korea vonini (1,8 miljardit eurot). Üksuse tegevuskasum ilma ühekordsete kulude ja eraldisteta oli 89,8 miljardit Korea voni (63,6 miljonit eurot), mis on ühtlasi ettevõtte teise kvartali kõrgeim ärikasum.