Elektroonikafirma LG (LG Electronics Inc.) teenis oma kõigi aegade suurima teise kvartali tulu, milles konsolideeritud müügitulud ulatusid 20 triljoni Korea vonini (12,4 miljardit eurot). Ettevõtte tegevuskasum oli teises kvartalis 741,9 miljardit Korea voni (525 miljonit eurot).
LG teenis teises kvartalis firma ajaloo suurima kasumi
Teise kvartali tulemused peegeldavad ettevõtte edukaid pingutusi kasvu suurendamiseks ning konkurentsivõime parandamiseks, teatas LG esindaja pressiteates.
Ettevõtte ärikasum langes möödunud aasta teise kvartaliga võrreldes 6,3 protsenti, peamiselt eelmisel aastal tehtud ühekordsete kulutuste tõttu.
LG kavatseb kasumlikkuse suurendamiseks muuta oma protsesse tõhusamaks, parandada tootmise konkurentsivõimet ning parandada nõudluse prognoosimise täpsust. Samuti plaanib LG tugevdada oma veebipõhist poodi ning otse tarbijatele suunatud äritegevust.
LG Home Appliance & Air Solution Company teise kvartali tulud olid 7,99 triljonit Korea voni (5,6 miljardit eurot) ja ärikasum 600,1 miljardit Korea voni (425 miljonit eurot).
Üksuse ärikasum kasvas eelmise aasta sama kvartaliga võrreldes 40 protsenti. Kasv oli peamiselt tingitud suurenenud nõudlusest kliimaseadmete ja energiatõhusate soojuspumbaga toodete järele.
Kolmandas kvartalis toob ettevõte turule uued LG ThinQ UP 2.0 kodumasinad, mis pakuvad suuremat isikupärastamis- ja kohandamisvalikut, uusi teenuseid ja püsitellimusi. Samuti plaanib ettevõte laiendada oma masstoodete valikut ning ühendada teenustele suunatud ärimudelid ettevõtte konkurentsivõimeliste toodetega.
Lisaks soovivad nad tulevikus täiustada oma tootmis-, ostu- ja tarneprotsesse, et tagada stabiilne kasv ka edaspidi.
Teistel tütarfirmadel läks samuti edukalt
LG Home Entertainment Company teenis teises kvartalis müügitulu 3,15 triljonit Korea voni (2,2 miljardit eurot) ja ärikasumit 123,6 miljardit Korea voni (87,6 miljonit eurot). Kasvu vedavaks mootoriks olid eeskätt Lifestyle telerid.
LG autoäri LG Vehicle Component Solutions Company teenis ettevõtte ajaloo kõrgeima teise kvartali tulu, mis ulatus 2,66 triljoni Korea vonini (1,8 miljardit eurot). Üksuse tegevuskasum ilma ühekordsete kulude ja eraldisteta oli 89,8 miljardit Korea voni (63,6 miljonit eurot), mis on ühtlasi ettevõtte teise kvartali kõrgeim ärikasum.
Ettevõtte tegevuskahjum oli 61,2 miljardit Korea voni (43 miljonit eurot), mis sisaldab ühekordset tasu General Motorsi Chevy Bolt EV tagasikutsumise eest. Tagasikutsumise perioodil suurenenud materjalikulude katmiseks eraldati 151 miljardi Korea voni (107 miljoni eurot).
LG Business Solutions Company teise kvartali müügitulu oli 1,33 triljoni Korea voni (942 miljonit eurot) ning ärikasum 2,6 miljardit Korea voni (1,84 miljonit eurot). Ettevõtte müügitulu ja ärikasum langesid veidi võrreldes eelmise aasta sama perioodiga peamiselt IT-toodete nõudluse püsiva vähenemise tõttu. Alates kolmandast kvartalist on oodata IT-toodete nõudluse järkjärgulist taastumist võrreldes esimese poolega.
Seoses sellega plaanib LG aktiivselt laiendada mängufunktsioonide ja OLED-ekraanidega varustatud monitoride ja sülearvutite müüki. Kommertsekraanide äris otsib ettevõte võimalusi, et tagada edasine kasv ning pakkuda kohandatud lahendusi erinevatele tööstusharudele alates hotellindusest ja tervishoiust kuni hariduse, jaemüügi ja suurkorporatsioonideni.
LG Group on Lõuna-Korea suuruselt kolmas kontsern, mis toodab elektroonika-, keemia- ja telekommunikatsioonitooteid ning sõidukeid. Firma tegutseb ligi 80 riigis.