Reklaammängude looja: nišiettevõtte saab luua ainult siis, kui sul on hobid

Aimur-Jaan Keskel
, majandusajakirjanik
Copy
Platvormi Adact.me tegevjuht Kalev Kärpuk.
Platvormi Adact.me tegevjuht Kalev Kärpuk. Foto: Sander Ilvest / Postimees / Scanpix

Eesti idufirma Adact.me asutaja Kalev Kärpuk rääkis uudsetest turundusmängudest, mis on mõeldud ettevõtetele ja riigiasutusele, et nad saaksid meeldejääval moel oma sõnumit edasi anda.

Ettevõttel on kontor Tallinna vanalinnas, kus lisaks asutajale ja tegevjuhile Kalev Kärpukile töötab veel kolm inimest. 

Adact.me loob tarkvara mängulistele turunduskampaaniatele, mille eesmärk on kasutajate tähelepanu köitmine ja nende kaasamine. Peamised kliendid on telekommunikatsioonifirmad ja toidubrändid. Adact.me tarkvara kasutajate seast leiab nii Elisa, Tele2, Starbucksi kui ka airBalticu. Koostööd on tehtud ka avaliku sektoriga, töötukassa ja Euroopa Komisjoni kontoriga nii Brüsselis kui Eestis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles