KULTUURIS KUUM Barbie läks Hollywoodi, et panna Mattelil tulu taas kasvama

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Copy
Aegade esimene Barbie 9. märtsist 1959.
Aegade esimene Barbie 9. märtsist 1959. Foto: Ina Fassbender/Reuters/Scanpix

Reedel maailma kinodesse jõudnud Barbie-filmiga loodab mänguasjatootja Mattel seisakust üle saada, tulu taas kasvama panna ning kui projekt õnnestub, tuua linale veel kümmekond filmi.

Barbie on Matteli kõige olulisem toode, mis annab kolmandiku ettevõtte käibest.

Barbie on läbi ajaloo ajaloo tuntuim, aga ilmselt ka kõige vastuolulisem nukk maailmas. Alates sajandivahetusest hakati ideaalfiguuriga kultusnukku vaatama pigem kui mingit ajaloolist relikti. Viimasel ajal hakati tootma realistlikuma väljanägemisega Barbiesid, mis küll kasvatas veidi Barbie-käivet, aga ei peatanud mänguasjatootja stagnatsiooni.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles