Ekspress Grupi digitaalsete tellimuste hulk ulatus juuni lõpus 175 379ni, kasvades võrreldes eelmise aasta sama ajaga Balti riikides 24 protsenti, samas oli poolaasta kasv 20 protsenti ja teises kvartalis 9 protsenti.
Ekspress Grupi digitellimuste hulk kasvas aastaga veerandi võrra
Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 15 protsenti, teises kvartalis 5 protsenti ja poolaastas 13 protsenti, ulatudes juuni lõpuks 96 855ni, teatas meediakontsern börsile.
50-protsendiselt Ekspress Grupile kuuluva ASi Õhtuleht Kirjastus digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 10 protsenti, 24 477ni, Geenius Meedia OÜ digitellimuste hulk 40 protsenti, 6323ni.
Lätis kasvas Delfi A/Si digitaalsete tellimuste hulk aastaga 65 protsenti, 21 851ni, Leedus kasvas Delfi digitellimuste hulk 48 protsenti, 25 873ni.
«Ekspress Grupi digitellimuste arv jätkas tänavu esimesel poolaastal meie ootustele vastavat kiiret kasvu ja moodustab järjest olulisema osa grupi tulubaasist,» märkis Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu. Suurt kasvupotentsiaali näeb ettevõte Lätis ja Leedus, sest sealne noor turg annab Rüütsalu sõnul võimaluse olla digitaalsete tellimuste kasvu eestvedaja.