Sellest nädalast käivitub üleeuroopaline arvuti- ja interneti kasutamise teavituskampaania «Get Online Week» , millest võtab hinnanguliselt osa üle 200 000 inimese 27st Euroopa riigist ja ka mujalt.
Stardib üleeuroopaline nutikate arvutikasutajate nädal «Get Online»
«Nutikate arvutikasutajate nädala eesmärgiks on viia noorteni teamine, et lisaks arvutis mängimisele ja suhtlemisele tuleks arendada ka tööle saamiseks vajalikke arvuti- ja internetikasutamise oskusi,» selgitas kampaania Eesti-poolne koordinaator Kadri Seeder Targa Töö Ühingust.
Tema sõnutsi veedavad noored palju aega internetis – tehakse koolitöid, lobisetakse suhtlusvõrgustikes, surfatakse ja mängitakse. «Kõik need tegevused arendavad ka tööelus vajalikke oskusi – loomingulisust, otsustusvõimet, mõtlemiskiirust, leidlikkust jpm. Murekoht on aga selles, kas mõistetakse liigse mängimise või suhtlusvõrgustikes isikliku info levitamisega kaasnevaid ohte.»
Seederi sõnul on noortel keeruline tööturule siseneda, sest tööandjad eelistavad võimalusel praktiliste oskuste ja kogemustega inimesi. «Noored peaksid hakkama teadvustama, et iga nende tegevus internetiavarustes jätab jälje ja kujundab nende mainet aastakümneteks,»rääkis ta. «Sisukas ja oskuslikult ülesehitatud blogi võib aidata endast tööandjale head muljet luua, samas kui kogemata Facebooki üles sattunud läbupildid võivad unistuste töö leidmisele pikaks ajaks kriipsu peale tõmmata.»
Teavituskampaania kohta leiad täpsemat infot: www.smartwork.ee.