Päevatoimetaja:
Sander Silm

Rimi Eesti käive kasvas, aga kasumist haihtus lõviosa

Copy
Pärnus avati uus Rimi supermarket.
Pärnus avati uus Rimi supermarket. Foto: Johanna Roos

Jaekaubandusketi Rimi Eesti Food ASi käive kasvas möödunud aastal 7,8 protsenti 440,7 miljoni euroni, kasum langes sealjuures aga 69,2 protsenti ligi 2,2 miljonile eurole.

Statistikaameti andmetel oli jaemüük spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus toidukaubad, joogid ja tubakatooted, mullu Eestis 3,25 miljardit eurot, seega oli Rimi Eesti Foodi turuosa 13,6 protsenti, selgub ettevõtte majandusaasta aruandest.

2022. aastal investeeris ettevõte 6,9 miljonit eurot. Investeeringud hõlmasid uute kaupluste avamist ja olemasolevate kaupluste uuendamist. Kokku renoveeriti 12 kauplust, suleti kolm kauplust ning avati kaks uut. Ettevõte opereeris majandusaasta lõpu seisuga 81 kauplust.

Keskmine töötajate arv taandatuna täistööajale kasvas mullu nelja inimese võrra 2452 töötajani, tööjõukulud kasvasid sealjuures 4,6 protsenti 37,4 miljoni euroni.

Rimi Eesti Food AS ainuaktsionäriks on Rimi Baltic AB, mis omakorda on Rootsi ettevõtte ICA Gruppen AB ainuomanduses.

Tagasi üles