Lidl lõpetas oma kliendilehtede masspostituse

BNS
Copy
Lidli kauplus. Pilt on illustreeriv
Lidli kauplus. Pilt on illustreeriv Foto: Konstantin Sednev

Odavpoekett Lidl ei saada enam alanud kuust inimeste postkastidesse poe parimaid pakkumisi tutvustavaid kliendilehti.

Seetõttu väheneb nädalas prinditud ostukataloogide arv kahe kolmandiku võrra. Paberkataloogid on edaspidi saadaval kauplustes ja neid saab vaadata ka digitaalsel kujul poe nutirakendusest, teatas Lidl.

Lidli katalooge saadetakse edaspidi postkastidesse vaid juhul, kui piirkonnas on äsja avatud uus kauplus. Kolm kuud pärast poe avamist paberkataloogide levitamine aga lõppeb.

Lidli kataloogide kojukanne lõppes 1. juulil ka Lätis. Kokku säästetakse poeketi kinnitusel selle otsusega kahe riigi peale igas kuus kokku ligi 100 tonni paberit.

Schwarzi jaekontserni kuuluv Lidl Eesti asutati 2018. aastal ning 2022. aasta märtsis avas ettevõte oma kaupluseketi Eestis. Praegu on Lidlil Eestis 12 kauplust kuues linnas ning ettevõtte poodides ja peakontoris töötab 800 inimest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles