Innovatsioon ehk uuendustegevus tähendab uue või oluliselt täiustatud toote või teenuse turule toomist või uuendatud äriprotsessi kasutuselevõtmist ning Sander Välk selgitab, milliseid samme ja miks ettevõtjad selle nimel astuma peaks.
Innovatsioonijuht tõi välja, et on oluline mõista, et innovatsioon ei tähenda tingimata millegi uue leiutamist. «See on paraku koht, kus paljud ettevõtted piltlikult öeldes vastu «innovatsiooniseina» jooksevad. Kulutatakse meeletult energiat, et luua midagi seninägematut ja uut, millega siis kõiki pahviks lüüa. See ei ole aga innovatsioonis peamine. Innovatsiooniks on ka see, kui rakendada varem tehtut valdkonnas, kus seda varem kasutatud ei ole,» selgitas Välk.
Seega on tema sõnul esimeseks oluliseks sammuks innovatsioonitrepil lahti mõtestada, mida ettevõte ise innovatsioonina näeb. Välk soovitas vaadata üle ettevõtte praegune tegevus ning märgata juba siin kohti, kus juba praegu innovatsiooniga tegeletakse. Nendele märkamistele toetudes saab juba töös olevaid protsesse arendada ning luua plaan ja strateegia, kuidas ettevõttes innovatsiooni arendama hakata. Innovatsioon on ühisloome. Selle üheks võtmesõnaks on valdkondade ülene koostöö.
Välgu sõnul on tänapäeva ühiskond nii kompleksne, et lihtsate lahendustega on väga keeruline kaugele jõuda. Teiselt poolt ei suuda ettevõtted üleval pidada ressursse, et oma jõududega laiahaardelisi lahendusi välja arendada. «Siin tulebki mängu koostöö ja ühisloome. Nii nagu ükski inimene ei saa olla igas asjas spetsialist, ei peaks ka ettevõtted olema erinevate valdkondade eksperdid. Keerukad ja tõeliselt innovaatilised lahendused vajavad eri valdkondade strateegilist mõtlemist ja koostööd. Vaid nii suudetakse luua tõelist väärtust, millest kliendid päriselt kasu saavad,» tõdes Välk.