Toidutootjad vähendavad pakendeid. Kas selle varjus lähevad tooted kallimaks? (3)

Aimur-Jaan Keskel
, majandusajakirjanik
Copy
Prisma Kriistine kaubanduskeskuses.
Prisma Kriistine kaubanduskeskuses. Foto: Tiit Mõtus / Prisma Peremarket AS

Viimasel ajal on mitmed toidutootjad vähendanud pakendite kaalu. Ehkki tarbijad arvavad sageli, et pakendite või toote koguse vähendamine toob kaasa nende kallinemise, selgus uurimisel, et tavaliselt kahaneb koos pakendiga ka toote hind.

Pakendite vähendamise teema tekitas hiljuti elava arutelu sotsiaalmeedias – Swedbanki poolt avalikus Facebooki grupis «Kogumispäevik» sai maikuu lõpus tehtud postitus pakendite vahendamise kohta ligi 130 kommentaari.

«Viimasel ajal on siit-sealt kuulda olnud kurtmisi, et hinnatõusu tõttu kipuvad ka pakendid «kahanema». Näiteks 100 grammi pealt 90 grammi peale. Hind jääb samaks,» kirjutas teemaalgataja Andres Facebooki.

Kommentaarid (3)
Copy
Tagasi üles