Juuni alguses Eestis Pauligi 30. tegutsemisaastat tähistanud tegevjuhi Rolf Ladau hinnangul pole perefirma praegusega võrreldavaid kriise varem näinud.
Pauligi juht: tootja ei määra poes hindu, seda teeb ikka iga müüja ise (1)
Ettevõtjad peavad pikaajalise strateegia kõrval keskenduma üha enam lühiajalistele probleemidele, mille hulgas ka ulatuslikud hinnakõikumised.
«Pandeemia, millele järgnes energiakriis ja Euroopa südames toimuv sõda, see kõik on tõmmanud ettevõtete tulevikuhorisondid märksa lühiajalisemaks kui varem,» märkis Pauligi tegevjuht Rolf Ladau. «Ettevõtted kulutavad rohkem aega «tulekahju» probleemidega toime tulekule ja pikaajaline vaade võib fookusest kaduda.» See on ka üks põhjus, miks hinnad niivõrd palju muutuvad.
Pauligil täitus 1. juunil Eestis tehase avamisest 30 aastat. 1993. aastal alustas tööd Sauel Via Baltica äärde rajatud Pauligi kohvi- ja maitseainetehas. See oli nii Soome perefirma kui ka Eesti jaoks üks esimesi suuri välisinvesteeringuid, mis tõi Eestisse 110 miljonit krooni ja ligi 40 uut töökohta.