Nagu heas «perekonnas» kombeks, vaatame esmajärjekorras peeglisse ehk otsisime kõigepealt välja need kohad, mida oma äritegevuses parandada annaks, ning võib julgelt öelda, et see on mõistagi pidev protsess. Aasta-aastalt muutusime julgemaks ja hakkasime vaikselt ka kliente kestlikumaks nügima.
Sedasama perenäidet kasutades andsime endale siiski aru, et eeskuju on kõige tähtsam ning seepärast kompasime uut algatust ja mõtet alati esmajärjekorras oma töötajate hulgas. Meenub, kuidas aastaid tagasi vastutustundlikust alkoholimüügist rääkima hakates kaasasime esmalt oma töötajaid, et teha selgeks, kui palju nemad sellest teavad. Esimesed töörühmad koosnesid ettevõtte kõikide kihtide esindajatest ja lahendused töötasime välja ühiste arutelude käigus.
Oma inimeste abiga on Rimi nüüdseks saavutanud ka toidukao vähendamises meisterliku tulemuse. Teadaolevalt on selle kompleksse probleemi lahendamise võrrandis väga palju muutujaid. Nii on eriti oluline, et igaüks terves organisatsioonis teaks, mida ta peab tegema ja milleks, et tulemus n-ö koju tuua. Projekti juhtiv meeskond saab olla ja peabki olema toetaja, aga reaalsed sammud tehakse ära kaupluste igapäevases rutiinis.
Toidukao väljakutsega tegelemine on eriti hea näide sellest, kuidas alguses tundus see olevat vaid valitute mängumaa, ent ajaga saavutasime tulemuse, kus tõhustamisettepanekuid hakkas saabuma otsestelt teostajatelt. Korraga sai seatud eesmärgist kõigi, mitte vaid juhtkonna mure.
Nii ongi Rimis kombeks, et iga projekt saab eelkõige majasisese kõlapinna. Oma töötajate