Lidl müüs püsikliendipakkumistes peatselt aeguvat kaupa (6)

Merike Lees
, majandusajakirjanik
Copy
Nädalavahetusel püsikliendipakkumises olnud juustul on parim enne kuupäevani napp nädal
Nädalavahetusel püsikliendipakkumises olnud juustul on parim enne kuupäevani napp nädal Foto: Lugeja foto

Lidli püsiklienti nörritas jaeketi eelmise nädala kliendikaardi omanikele suunatud pakkumine, mis lähemal vaatlemisel osutus aga lihtalt aeguma hakkava kauba kiirmüügiks.

«Miks pakub Lidl kliendikaardi omanikele sooduspakkumisena aegunud kaupa?» küsis toimetuse poole pöördunud klient. «Kliendikaardi omanikuna ma ootan, et mulle tehakse häid pakkumisi, mitte ei kasutata ära selleks, et oma aeguvaid tooteid pähe määrida.»

Nädalavahetuse Gouda juustu pakkumine oli kliendi sõnul aga just selline: 400-grammiste juustude realiseerimisaeg oli 11. juuni ja korraga tuli osta kaks pakki.

«800 grammi juustu ärakasutamine enne aegumistähtaega on omaette väljakutse,» märkis klient. «Aeguvat kaupa müüakse soodsama hinnaga, kuid kliendikaardi pakkumised võiksid olla siiski värskele kaubale.»

Lidli avalike suhete spetsialist Kaspar Kütt selgitas, et Lidl Plus on püsikliendirakendus, kust kliendid leiavad häid pakkumisi, mis võimaldavad säästa toiduainete pealt 40–50 protsenti.

«Kindlasti oli kliente, kes antud juustu sooduspakkumist kasutas ning said suure koguse juustu väga hea hinnaga,» märkis Kütt. «Palume tähele panna, et juust on tähistatud «parim enne» märgisega, mis tähendab seda, et toode on ohutu ja kvaliteetne veel ka pärast antud kuupäeva saabumist.»

Kommentaarid (6)
Copy
Tagasi üles