Punktid Technologies AS-i müügitulu kasvas mullu aasta varasemaga võrreldes 62,7 protsenti 1,2 miljoni euroni, ettevõtte kahjum süvenes samal ajal aga 2021. aasta 158 493 eurolt 480 526 euroni.
Punktid Technologies süvendas mullu käibekasvule vaatamata kahjumit (1)
Punktid platvormi ja hulgimüügi kaudu liikunud kaubamaht kokku oli 2022. aastal 2,8 miljonit eurot, 35 protsenti suurem võrreldes eelneva aastaaruande perioodiga, teatas ettevõte börsile.
2022. aastal tegid jaetarbijad Punktid platvormi kaudu oste kogusummas veidi üle 1,8 miljoni euro eest, millest ettevõte teenis vahendustasu ehk müügituluna 239 000 eurot. Võrreldes 2021. aastaga kasvas platvormi müügitulu ligi 74 protsenti. Ülejäänud müügitulu ehk 968 000 eurot teenis ettevõte hulgimüügist, selles sektoris oli aastakasv 42 protsenti.
Müügitulu kasv platvormi kaudu oli juhtkonna sõnul tulemus aktiivsest laienemisest ja uute turgude katsetamisest. Lisaks õnnestus ettevõttel pakkuda mitmeid tooteid õigel ajal, kui konkurentidel need olid otsas või vähesel määral saadaval. Sellised õigeaegsed pakkumised avasid võimalusi suurendada müüki kõrgete marginaalidega toodete sektoris.
Punktid platvormi suurimaks turuks on Eesti ja lähiriigid – Läti, Soome ja Leedu. Nende osakaal platvormi läbinud kauba mahust on 96 protsenti.
2022. aastal suurendas Punktid tänu aktsiate esmasele avalikule pakkumisele (IPO) investeeringuid erinevatesse valdkondadesse. Pärast IPO-t asus ettevõte juhtkonna sõnul kohe täitma investoritele antud lubadusi, sealhulgas uue platvormi loomist, käibe kasvatamist ja meeskonna komplekteerimist.