Eesti idufirma meelitas enda kliendiks Coca-Cola, Starbucksi ja Gucci

Carl-Robert Puhm
, majandusajakirjanik
Copy
Adactti asutaja Kalev Kärpuk.
Adactti asutaja Kalev Kärpuk. Foto: Krists Luhaers

Mänguliste turunduskampaaniate loomise tarkvara arendav Adact on oma klientideks meelitanud nii Starbucksi, KIA, Coca-Cola kui ka Gucci ning laieneb jõuliselt USA turule.

Adacti asutaja Kalev Kärpuki sõnul otsivad ettevõtted üha julgemalt võimalusi oma turunduse mängulisemaks muutmiseks. Kuna firmal endal võib uudsete turunduslahenduste loomine osutuda üleliia kalliks, aeganõudvaks või nõuda uute inimeste palkamist, on mitmed maailmakuulsad ettevõtted oma kampaaniates kasutanud Eesti turundusidu abi.

«Starbucksi esindajad leidsid meid ise üles, teisipäeval helistasid ja sama nädala neljapäeval oli kampaania juba live'is. Gucciga oli meil kõne neljapäeval ning kolm tööpäeva hiljem demonstreerisime juba toimivat lahendust. Kui tulemus on sama, aga ettevõtetel on võimalik valida, kas teha see mitme nädalaga ja üle 10 000-eurose eelarvega või teha see kolme päevaga ja kümme korda soodsamalt, siis langebki valik Adacti kasuks,» selgitas Kärpuk.

Adacti asutaja sõnul saab nende platvormi kasutada väga erinevate lahenduste väljatöötamiseks. «Nii Starbucksi kui ka Gucci kasutasid Adacti uue toote lansseerimiseks. Näiteks Starbucks tegi mängu, kus tuleb kokku koguda uue maitsega joogi komponente. Gucci koostöös Miley Cyrusega avaldab trivia, kus mängitakse Miley lauludest heliklippe ning kasutajad peavad arvama, mis laulust on klipp pärit,» selgitas Kärpuk, kelle sõnul on nende platvormi suurim eelis kuluefektiivsus ja operatiivsus.

Tagasi üles