INTERVJUU Credit24 juht: reklaam, mis kutsub üles ebamõistlikule kulutamisele on meie jaoks välistatud

Aimur-Jaan Keskel
, majandusajakirjanik
Copy
Sularaha. Pilt on illustratiivne.
Sularaha. Pilt on illustratiivne. Foto: Elmo Riig / Sakala / Scanpix

IPF Digital AS juht Aliise Allik-Skripka ütles, et valitsuse plaan kiirlaenude reklaamid keelata piirab vaba konkurentsi. Tema sõnul tarbijate teadlikus laenusaamise võimaluse kohta madal ja reklaamikeeld süvendaks seda probleemi. 

Ettevõte IPF Digital esindab Eestis kaubamärke Credit24 ja Creditea. Postimees pöördus aprilli lõpus firma poole, et rääkida väikelaenude ärist majanduslanguse taustal ja reklaamivõtetest antud valdkonnas.

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Amet avaldas aprillis, et nad kontrollisid 15 teenusepakkuja tarbijakrediidireklaami ja avastasid rikkumisi kõigi 15 reklaamides. Kokku vaadeldi 152 reklaami, millest vaid kaks olid nõuetele vastavad. IPF Digitali kohta Postimehele teadaolevalt pretensioone ei ole.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles