Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Linda Yaccarino esitas konverentsil Elon Muskile teravaid küsimusi, mispeale Musk kutsus ta Twitteri tegevjuhiks

Copy
Linda Yaccarino (paremal) küsis Elon Muskilt aprillis peetud konverentsil teravaid küsimusi ja sai kuu aega hiljem Twitteri juhiks.
Linda Yaccarino (paremal) küsis Elon Muskilt aprillis peetud konverentsil teravaid küsimusi ja sai kuu aega hiljem Twitteri juhiks. Foto: Rebecca Blackwell/AP Photo/Scanpix

Kuu aega enne seda, kui Twitteri suuromanik ja tegevjuht Elon Musk teatas, et sotsiaalmeediaettevõtte uueks juhiks saab meedia­kanali NBCUniversal reklaamijuht Linda Yaccarino, esitas viimane Muski intervjueerides talle teravaid küsimusi.

Tegemist oli aprillis Floridas toimunud turundusjuhtide konverentsiga «Twitter 2.0: Vestlusest partnerluseks» (Twitter 2.0: From Conversations to Partnership).

Reklaamimüük, mis on olnud Twitteri pea ainus tuluallikas, on pärast Muski ülevõtmist järsult vähenenud, sest Musk on ennast positsioneerinud vaba sõna absolutiseerijana ja reklaamiostjad kardavad, et nende kampaaniad võivad ilmuda koos rassismi, vandenõuteooriaid või muid kahtlasi sõnumeid esitavate tekstidega, ning on vähendanud oma kampaaniate mahtu või need lausa lõpetanud.

Tagasi üles