Vaatamata suhteliselt tagasihoidlikule allahindlusprotsendile, kasvatavad E-smaspäeva taolised sooduskampaaniad e-poodide müüki mitmesajaprotsendiliselt.
E-smaspäev tõi kauplejale uue müügirekordi
E-smaspäev on üks neist kampaaniatest, kus müügikasv on tihti tavapäevadega võrreldes mitmesajaprotsendilises kasvus. Seekordsel E-smaspäeval kasvas Kaup24.ee tellimuste arv 74 protsenti, mida on veerandi võrra rohkem kui eelmisel aastal.
«Ostupühasid kasutatakse kõige enam hooajatoodete soetamiseks: sel korral olid kõige populaarsemad grillid, turismi- ja aiatooted ning mänguasjad,» rääkis Kaup24.ee müügijuht Kristina Liškauskaitė. Kõige enam kasvatasid müüke 2022. aastaga võrreldes aiatraktorid ja batuudid.
Kui grillide ja mänguasjade müük oli ligikaudu 25 protsenti suurem kui 2022. aasta mais, siis turismikategooria müük näitas 75-protsendilist kasvu. Nutikellade müük kasvas rohkem kui 60 protsenti.
Lisaks on eestlased aina enam omaks võtmas ka Kaup24 turuplatsi Marketplace. «Kui veel aasta tagasi oldi skeptilised, kui müüjaks oli keegi teine kui Kaup24.ee, siis tänaseks võime tõdeda, et enam see nii suurt rolli ei mängi,» tõdes Liškauskaitė. Marketplace’i müüjad kasvatasid oma käivet eelmise aasta E-smaspäevaga võrreldes 53 protsenti.
E-smaspäev on Eesti E-kaubanduse Liidu poolt neli korda aastas korraldatav e-ostlemise päev, kus Eesti E-kaubanduse Liidu liikmed ja erinevad veebipoed teevad 24-tunni jooksul tarbijatele sooduspakkumisi. E-smaspäev toimub iga märtsikuu, maikuu, septembrikuu ja novembrikuu esimesel esmaspäeval.