Eesti automüügi edetabelis kerkis teiseks Saksa noobelmark

Carl-Robert Puhm
, majandusajakirjanik
Copy
Saksa automarkidest jõudis Eesti esikolmikusse üks tegija.
Saksa automarkidest jõudis Eesti esikolmikusse üks tegija. Foto: imago/STPP/Scanpix

Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) andmeil anti aprillis klientidele üle 1923 uut sõiduautot, mis ületas eelmise aasta aprillikuu müüginumbri 8,2 protsenti.

Eestis on tänavu esimese nelja kuuga müüdud 7581 uut sõiduautot, mida on 8,8 protsenti enam kui mullu samal perioodil, teatas liit.

Kiirelt kasvab elektriautode osakaal, mida müüdi aprillis 112, ja need moodustasid 5,8 protsenti kõigist müüdud uutest sõiduautodest. Hübriidautosid anti klientidele üle 737 ja nende osakaal kogumüügist oli aprillis 38,3 protsenti.

Keskmised maasturid olid 28,7 protsendiga aprillis jätkuvalt kõige populaarsem segment, järgnesid väiksema keskklassi autod 21,4 protsendiga ja väiksemad maasturid 20,6 protsendiga.

Automarkide edetabelis tõukasid 319 uut sõiduautot müünud Škoda ja 301 autoga teiseks asetunud Audi esikohalt pikalt müüginumbrite tipus püsinud Toyota, mida müüdi aprillis 199. Populaarseimate mudelite esikolmikus said kaks kõrgeimat kohta Audi mudelid A3 ja Q2, mida anti klientidele üle vastavalt 118 ja 101. Kolmandaks enim eelistasid tarbijad Škoda Octaviat, seda mudelit müüdi 98.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles