Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Facebookis riideid müünud ärinaine jättis järjekordse kliendi tühjade kätega

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet.
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet. Foto: Kermo Benrot / Scanpix

Klient tellis mullu jaanuaris Facebookis tegutsevalt ettevõtjalt 44 euro eest riideid, kuid peale tasumist ta kaupa ei saanud. Samuti ei saadetud talle arvet ega muud ostu tõendavat dokumenti. Sama müüjaga on olnud probleeme ka teistel.

Kui kliendi tellitud riided kokkulepitud ajaks tema ei jõudnud, soovis ta ostusumma tagastamist ja pöördus müüja poole. Paraku riiete eest raha saanud FIE Ave-Ly Karro talle raha ei tagastanud. Ta ei põhjendanud kliendile, miks tema tellitud kaup kohale ei jõua. 

Seejärel tegi klient avalduse tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ametile (TTJA).

Tagasi üles