KFC restoranid asendati Venemaal kohaliku brändiga

Copy
Endine KFC restoran, mis taasavati Moskvas Rostic's kaubamärgi all.
Endine KFC restoran, mis taasavati Moskvas Rostic's kaubamärgi all. Foto: Maxim Shemetov

Moskvas avas teisipäeval uksed Vene versioon Ameerika kiirtoiduketist KFC, mis lahkus riigist pärast Kremli kallaletungi Ukrainale.

USA kiirtoiduketi Vene restoranide uued omanikud toovad tagasi kaubamärgi Rostic’s, mis tegutses Nõukogude Liidu lagunemisele järgnenud aastatel.

Moskvas avatud restorani logolt on puudu KFC asutaja kolonel Harland Sanders, kuid selle värviskeem on endiselt punane ja valge, nagu ka USA ettevõttel.

Aastal 1993 tegutsemist alustanud Rostic’s aitas kahe aastakümne vältel KFC-l üle Venemaa laieneda. Paljude venemaalaste jaoks toob see tagasi mälestusi kaootilistest üleminekuaastatest NL-i lagunemise järel.

Endine KFC restoran, mis taasavati Moskvas Rostic's kaubamärgi all.
Endine KFC restoran, mis taasavati Moskvas Rostic's kaubamärgi all. Foto: Maxim Shemetov

KFC emafirma Yum Brands viis läinud nädalal lõpuni lahkumise Venemaalt ja andis oma kohaliku äri üle ettevõttele Smart Service.

Leppe kohaselt nõustus Smart Service jätma tööle ettevõtte kohalikud töötajad, teatas Yum Brands.

«Smart Service muudab esialgu Venemaal Rostic’siks üle 100 KFC restorani,» öeldi avalduses.

KFC oli üle tuhande restoraniga suurim kiirtoidukett Venemaal.

Smart Service’i juhi Konstantin Kotovi sõnul ei ole kavas suuri muutusi menüüs ega restoranide kujunduses.

Tagasi üles