Novatoursi omanik tutvustas uut äristrateegiat

BNS
Copy
Novatoursi kontor
Novatoursi kontor Foto: Novaturas

Baltimaade suurim reisikorraldaja Novaturas grupp tutvustas uut äristrateegiat aastateks 2023–2025, seades eesmärgiks keskenduda neljale põhivaldkonnale: tehnoloogilisele arengule, reisijate kogemuste ja valiku parendamisele, keskkonnasäästlikumale reisimisele ja kogu meeskonna kaasamisele.

Peadirektor Vitalij Rakovski märkis pressiteates, et üks peamine valdkond, kuhu Novaturas järgmisel kolmel aastal investeerib, on tehnoloogiliste lahenduste ja automatiseeritud tööriistade kasutuselevõtt. «Reisikorraldust peetakse endiselt üheks kõige vähem digitaliseeritud turismivaldkonnaks kogu maailmas, sealhulgas ka Baltimaades. Küll aga soovime Novaturases olla uutes arendustes esirinnas,» selgitas Rakovski.

Rakovski rõhutas, et ettevõte võtab fookusesse veel ühe olulise aspekti oma strateegias, milleks on kliendikogemuse edendamine. «Pandeemiapuhang on turul põhjustanud märkimisväärseid häireid, tekitades reisijatele mitmeid ebamugavaid teenusekatkestusi. Lennufirmade täpsus on märkimisväärselt langenud ja teenuste kvaliteet on saanud tõsiseid lööke. Nõudlus reisimise järele on taastunud kiiremini kui turismitööstuse suutlikkus ning vajaliku pädevuse ja tööjõu kasv, mis ei ole taganud piisavat teenuse kvaliteeti,» nentis Rakovski.

Novaturase uus strateegia määrab üheks prioriteetseks fookusvaldkonnaks jätkusuutlikkuse. Peadirektori sõnul on ettevõtte eesmärk saavutada oma keskkonnaeesmärgid süsihappegaasi heitgaaside vähendamisega. Suurima panuse sellesse annavad uued partnerlussuhted lennufirmadega, mis kasutavad kaasaegseid kütusesäästlikke lennukeid. Samuti annab panuse osaline heitgaaside kompensatsioonimehhanismi rakendamine.

Uue strateegia neljas komponent on töötajate kaasamine. Ettevõte soovib olla atraktiivne tööandja, võttes ette reaalseid samme, näiteks pakkudes organisatsioonilise struktuuri ning professionaalse kasvu ja talendi arendamise soodustamist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles