Päevatoimetaja:
Sander Silm

Saksa jaehiid Lidl võitis kaubamärgivaidluse Tesco vastu

Copy
Briti kõrgem kohus otsustas, et Tesco kliendikaardi programmi logo on kopeeritud Lidli logost.
Briti kõrgem kohus otsustas, et Tesco kliendikaardi programmi logo on kopeeritud Lidli logost. Foto: Lidl/Tesco

Saksa jaehiid Lidl teatas kolmapäeval, et võitis selle logoga seotud kaubamärgi- ja autoriõiguse kaasuse Suurbritannia suurima jaefirma Tesco vastu.

Briti jaehiid Tesco, mis on elukalliduse kriisi ajal sattunud oma odavketist rivaali surve alla, teatas, et plaanib kohtuotsuse edasi kaevata.

Kaasus puudutab Tesco kasutatavat logo, millel on kollane ring sinisel taustal, ja mida see kasutab odavamate hindade reklaamimiseks klientidele, kes liituvad selle kliendikaardi programmiga. Logo on kujult ja värvilt sarnane Lidli omale.

Kohtunik Joanna Smith leidis, et Tesco on kasutanud ebaõiglaselt ära Lidli mainet odavate hindade pakkujana.

Tagasi üles