Õiged otsused ja toodete hinnatõus tõid PRFoodsile korraliku käibekasvu

BNS
Copy
PRFoodsi juht Indrek Kasela
PRFoodsi juht Indrek Kasela Foto: Eero Vabamaegi/Postimees

PRFoodsi 2022./2023. majandusaasta kolmanda kvartali auditeerimata esialgne konsolideeritud käive oli 3,9 miljonit eurot ja üheksa kuu käive oli pisut üle 15,1 miljoni euro.

Eelmise aastaga võrreldes kasvas jätkuvate tegevuste käive kolmandas kvartalis 8,3 protsenti ja üheksa kuu baasil 26 protsenti, teatas PRFoods börsile.

«Alates käesolevast aastast on PRFoodsil tütarettevõtted ainult Eestis ja Suurbritannias. Eelmisel aasta vastavate perioodide käibes sisaldusid veel tänaseks müüdud Soome ja Rootsi tütarettevõtete käive. Vastavalt raamatupidamisreeglitele tuleb käibe võrdluses näidata ka müüdud tütarettevõtete käive eelnevas perioodis. Seega saab annab jätkuva tegevuse võrdlemiseks objektiivsema võrdluse võrdlus riigiti,» selgitas PRFoodsi juhataja Indrek Kasela.

Eesti üheksa kuu tulemused sisaldavad Kasela sõnul ka kalakasvatuse käivet, kolmandas kvartalis kalakasvastust aga ei toimu. «Nii Eesti kui ka Suurbritannia tütarettevõtted on suutnud kasvatada käivet stabiilselt kõikides kvartalites. Oluliselt on sellele kaasa aidanud toodete kallinemine,» tõdes ta.

Käesoleva kvartali jooksul eeldab ettevõte Eestis mõningast käibe vähenemist, samas kui Suurbritannias näeb stabiilset käibe kasvu ka jooksvas kvartalis. «Nõudlus toodete järgi püsib tugev, samas on tooaraine hind siiani ajalooliselt kõrgeimal tasemel, ning kindlasti väljendub see ka lõpptoodete hinnas,» nentis Kasela.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles