McDonald’s palkab Eestis juurde 115 töötajat

PM Majandus
Copy
Kiirtoidurestorani McDonald’s töötajad.
Kiirtoidurestorani McDonald’s töötajad. Foto: Marek Metslaid / McDonald’s

Sel aastal värbab McDonald's Eestis tööle 115 uut töötajat ning investeerib 340 000 eurot töötajate toetus- ja arenguprogrammidesse.

Programmis on töötajate erialateadmiste ja oskuste koolitused, samuti on programme, mille eesmärk on edendada töötajate üldist heaolu, sest pandeemia, hübriidtöö ning majanduslike ja poliitiliste muutuste tõttu on tööotsija nõudmised töökohale oluliselt muutunud.

«Tasuv sissetulek on endiselt oluline tegur, aga selle kõrval hinnatakse aina enam ka ettevõtte üldist visiooni, väärtusi ja töökeskkonda,» ütles McDonald's Baltikumi personali- ja koolitusdirektor Anastasija Zubov. Tema sõnul pakub McDonald's töötajatele boonuspaketti, mis sisaldab rahalisi preemiaid töötajatele ja toetust erilistel elujuhtumitel, kuponge lastele jm.

Uuring: töötaja hindab paindlikku graafikut

Ärinõustamisettevõtte PricewaterhouseCoopers (PwC) viis läbi uuringu, mille eesmärk oli välja selgitada töötajate vajadused ja soovid. Uuring näitas, et töökeskkond on Eestis väga oluline kõigi vanuserühmade jaoks, kuid eriti tähtsaks peavad seda noored: 18–25-aastaste hulgas hindas seda oluliseks ligi 80 protsenti vastanutest. 26–29-aastastest vastanutest peab töökeskkonda oluliseks 70 protsenti ning 46–55-aastastest hindasid seda oluliseks kõik vastanud.

Ettevõtte visioon, väärtused ja kultuur on töötaja jaoks märkimisväärselt olulised: 18–29-aastatest vastajatest pidas neid tähtsaks ligi 40 protsenti, 46–55-aastaste hulgas nimetasid neid olulisteks kõik vastajad.

Töökoha puhul on määravaks ka paindlik töögraafik. Eestis on see eriti oluline 36–45-aastastele (82 protsendile väga oluline) ja 18–25-aastastele (väga oluline rohkem kui 67 protsendile vastanutest).

Eestlased pidasid oluliseks ka karjääriarengut, mis oli oluline kõigis vanuserühmades, kuid eriti oluline 36–45-aastaste (59%), 30–35-aastaste (53%), aga ka 46–55-aastaste (67%) vastajate jaoks.

Uuringu viis läbi PwC McDonald'si tellimusel. Küsitlusele vastas 1504 inimest Eestist, Lätist ja Leedust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles