Ekspress Grupi digitellimuste arv kasvas aastaga

BNS
Copy
Mari-Liis Rüütsalu
Mari-Liis Rüütsalu Foto: Foto Tairo Lutter, Postimees

ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk oli märtsi lõpus 161 278, olles kasvanud eelmise aasta sama perioodiga võrreldes Balti riikides kokku 15 protsenti ja esimese kvartali jooksul 10 protsenti.

Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 17 protsenti ja esimese kvartali jooksul 8 protsenti, ulatudes 92 339ni, teatas ettevõte börsile.

50 protsendi ulatuses Ekspress Grupile kuuluva ASi Õhtuleht Kirjastus digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ühe protsendi võrra ja esimeses kvartalis 7 protsenti, ulatudes 24 100ni. Geenius Meedia OÜ digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 36 protsenti ja kvartaliga 8 protsenti, ulatudes 6058ni.

Lätis kasvas Delfi digitaalsete tellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 25 protsenti ja esimeses kvartalis 21 protsenti, ulatudes 17 153ni. Leedus kasvas Delfi digitellimuste hulk aastaga 14 protsenti ja kvartaliga 15 protsenti, ulatudes 21 628ni.

Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu tõi välja, et suhteliselt näitas suurimat kasvu grupi uusim liige Geenius Meedia, ent rahule võib jääda ka Delfi Meedia tulemusega. «Delfi Läti ja Leedu tütarettevõtete digitellimuste kasv nii kvartali kui aasta võrdluses tõestab, et eelmise aasta lõpu tellimuspakettide reform on osutunud edukaks ja nendelt turgudelt võib oodata kasvu ka edaspidi,» hindas ta.

«Ekspress Grupi digitaalne tulubaas põhineb üha enam digitellimuste müügitulul. Liigume oma strateegiliste finantseesmärkide suunas ja soovime aastaks 2026 pakkuda digitaalset tasulist sisu vähemalt 340 000 tellijale,» lisas Rüütsalu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles