TextMagicu käive kasvas, kuid USA hakkab võitlema SMS-rämpssõnumitega

Romet Kreek
, majandusajakirjanik
Copy
TextMagic IPO üritus Kultuurikatlas.
TextMagic IPO üritus Kultuurikatlas. Foto: Eero Vabamägi/Postimees

TextMagic A2P SMS platvormi 2023. aasta 1. kvartali auditeerimata konsolideeritud müügitulu kasvas eelmise aastaga võrreldes 5% ja oli kokku 3,27 mln eurot (2022. aasta 1. kvartalil vastavalt 3,10 mln eurot), teatas alternatiivturu ettevõte börsile.

2023. aasta I kvartalis müügimahud ja kasutajate arv kasvasid võrreldes 2022. aasta sama perioodiga. Kasvutempot A2P SMS teenuseturul laiemalt mõjutab nii üldine majanduskeskkond ja kasutajate finantsseisukord kui ka muudatused regulatsioonides USA-s, mis piirab registreerimata kampaaniate sõnumite mass-saatmist.

Kasutajad on asunud kampaaniaid registreerima ning seejärel prognoosime taas kasutusaktiivsuse kiirenemist. Regulatsioonidel on SMS-turundusele positiivne mõju, kuna väheneb rämps- ja petusõnumite hulk.

Kasvu toetamiseks oleme alustanud A2P SMS platvormil täiendavate funktsionaalsuste arendamist, mis suurendavad kasutusvõimalusi (Whatsapp, e-maili turundus). Kolmandas kvartalis on plaanis uuendatud kasutajaliidesega versiooni lansseerimine, mille tulemusena ootame kasutusaktiivsuse suurenemist, teatas ettevõte.

Touchpoint-i arendusmeeskond on jõudmas soovitud kompetentsitasemega optimaalsesse koosseisu. Touchpoint suhtluskanalite funktsioone hakkame peagi A2P SMS platvormi kasutajatoes kasutama nii testimiseks kui ka alternatiivsete tarkvarakulude vähendamiseks. Touchpoint toote turule toomine on planeeritud 2023. a lõppu.

Märtsi lõpuga oli tiimis kokku 96 liiget. Lisaks arendajatele liitus märtsis meeskonnaga nii finantsjuht kui ka turundusjuht. Turundusjuhi fookuses on Touchpoint-i Go-To-Market strateegia, aprillis on turundusmeeskonda lisandumas veel kolm töötajat.

Tegeleme uute kasvustrateegiate väljatöötamisega, mille tulemusel tegevust laiendada ja kasvu kiirendada. Ühe osana sellest on uue katusbrändi loomine. Lisaks on töös jätkusuutlikkuse ja kestlikkuse strateegia kujundamine.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles