Baltikumis tegutsev turismiettevõte Novaturas grupp, kuhu kuulub ka Eesti Novatours, tegi veebruaris 12,8 miljonit eurot käivet, mis on 2022. aasta veebruariga võrreldes 36 protsenti rohkem, mil kontserni käive oli 9,4 miljonit eurot.
Novaturase veebruari käive kasvas inflatsioonist rohkem
Veebruaris teenindas ettevõte Baltikumis ligi 12 200 klienti, mis on 6,4 protsenti ehk 700 reisijat rohkem kui mullu samal perioodil, teatas ettevõte.
«Suvehooaeg, mis on turismivaldkonnas aasta aktiivseim periood, läheneb kiiresti ja me oleme selleks täielikult valmis. Mitmekesised müügikanalid, piirkonna kõige laiem sihtkohtade valik ja tasakaalustatud reisiprogramm lubavad meil hoolimata aina pingelisemast konkurentsist oma klientidele pakkuda kvaliteetseid teenuseid,» ütles Novaturas grupi peadirektor Vitalij Rakovski.
Ta lisas, et selle aasta jaanuaris ja veebruaris oli varajaste tellijate broneeringuid 36 protsenti rohkem kui eelmisel aastal ja 8 protsenti rohkem kui 2019. aastal. «Lõppeva talvehooaja viimased kuud on tugevad ning samuti julgustava tulemusega. Kuigi novembrist jaanuarini oli reisijate arv väiksem kui eelmise aasta samal perioodil, siis laiendas ettevõte tänavu veebruaris oma reisipakkumisi ja teenindas rohkem reisijaid kui eelmise aasta veebruaris,» märkis Rakovski.
2023. aastal prognoosib kontsern, et klientide arvud jäävad 270 000 kuni 290 000 juurde ning käive ulatub 210 kuni 225 miljoni euroni. Kulumieelseks ärikasumiks (EBITDA) sihib Novaturas 3 kuni 5 miljonit eurot.