Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Elektripaketi vahetamise menu koormas Eesti Energia süsteemid üle (5)

Copy
Eesti Energia koduleht.
Eesti Energia koduleht. Foto: Konstantin Sednev

Eesti Energia e-teenindusse sisselogimine on alates eilsest olnud häiritud ning seda suure huvi tõttu vahetada elektripaketti.

 

«Üksikutel ajahetkedel ei saanud osa kliente e-teenindusse sisse logida, sest samal hetkel oli e-teeninduses juba suur hulk kliente oma toiminguid tegemas, näiteks vahetati elektripaketti,» sõnas Eesti Energia Eesti turu juht Dajana Tiitsaar.

«Kuigi senistele universaalteenuse klientidele tehtud odavama elektripaketi pakkumine kehtib 24. märtsini, oli inimeste huvi soodsama hinna vastu juba neljapäeval ja on ka reedel väga suur ning see tõstis oluliselt meie e-teeninduse külastatavust,» lisas Tiitsaar, soovitades klientidel, kellel e-teenindusse siseneda ei õnnestunud, proovida seda külastada mõnel teisel ajal.

Samuti on tema sõnul kasvanud ka kõnekeskusesse pöördumiste arv, mis sai reedel juba rohkem kliendipöördumisi kui senisel rekordpäeval, mis oli eelmisel aastal, mil loodi universaalteenuse süsteem. Päeva jooksul on kõnekeskusesse helistanud umbes 4000 inimest ja kõigile neile, kes kohe liinile ei pääsenud, helistavad klienditeenindajad hiljem tagasi.

Eesti Energia universaalteenuse klientidele e-teeninduse kaudu tehtud pakkumine valida kuueks kuuks fikseeritud hinnaga 15,89 senti/kWh elektripakett kehtib 24. märtsini. Sel juhul hakkab elektrileping kehtima tagasiulatuvalt juba 1. märtsist.

Tagasi üles