Ergo kindlustuse poolt tellitud küsitlusest selgus, et Balti riikide kliendid hindavad kindlustusseltsi valikul eelkõige head klienditeenindust ja personaalseid rätseplahendusi, mis on tähtsamad hinnast ning boonustest.
Uuring: kliendid hindavad kindlustuse valikul personaalsust
Eestis, Lätis ja Leedus toimunud Omnibuss-uuringus esitati kolmandat aastat järjest küsimusi kõigi turul tegutsevate kindlustusseltside kohta, et selgitada välja nende kuvand ja positsioon ning uurida, mille järgi inimesed erinevate kindlustusseltside vahel valiku teevad, teatas Ergo kindlustus.
2022. aasta uuringust selgus, et Eesti klientide jaoks on täna kõige olulisem hea klienditeenindus, personaalsete rätseplahenduste ehk kliendi vajadustest lähtuvate lahenduste pakkumine ja mugav taotluste esitamine. Klientide jaoks on olulisemaks muutunud ka klienditeeninduse kvaliteet ja kahjukäsitluse sujuv protsess.
Sealjuures peetakse neist vähem tähtsamaks lisaboonuseid ja soodsaima hinna pakkumist. Võrreldes eelmiste aastate uuringute tulemustega, usaldavad eestlased aga varasemast enam teiste soovitusi ja pööravad kindlustusfirma valikul rohkem tähelepanu ka nende kuvandile.
Võrreldes 2021. aasta andmetega on kõigis Balti riikides olulisemal kohal just teiste inimeste soovitused ja mugav ligipääs kontoritele, kõrgemalt hinnatakse ka head klienditeenindust ja kindlustusseltsi mainet. Samuti jälgitakse kindlustusseltside puhul tähelepanelikumalt ka nende keskkonnasõbralikkust.
Viimane Omnibuss-uuring viidi läbi 2022. aasta augustis ja selles osales kolme riigi peale kokku 4760 inimest.