Elisa lõpetas 7. märtsist eritariifsete perioodiliste sisuteenuste vahendamise. Muutus ei mõjuta ühekordse tasuga sisuteenuste tellimist ega eritariifseid teenuseid, näiteks infotelefonide töid, parkimisteenuseid, meelelahutusliine ega saldopäringuid.
Elisa keeras kinni kuupõhise helinate ja taustapiltide tellimise
Sideoperaatori sõnul lõpetati küll 7. märtsist eritariifsete perioodiliste siseteenuste pakkumine, kuid koostööpartneritele anti nädal etteteatamisaega vajalike osapoolte informeerimiseks, mistõttu lõpeb teenuse pakkumine mõnel juhul ka 14. märtsil.
«Võtsime klientide huvide kaitsmiseks vastu otsuse lõpetada oma võrgus perioodiliste sisuteenuste vahendamine. Edaspidi ei saa enam sõnumi teel liituda teenustega, mis lisasid iga kuu telefoniarvele kindla summa,» ütles Elisa telekomiteenuste juht Evelin Tulp. Perioodilisteks sisuteenusteks võivad olla näiteks helinad, taustapildid ja horoskoobid.
Perioodilise sisuteenusega liitunud klientidel lõpetatakse eritasuline teenus automaatselt ning edaspidi kuvatakse liitumiskatse peale teadet, mis selgitab, et teenusega liitumine pole enam võimalik. Perioodiliste teenuste tellimine suletakse järgmistelt lühinumbritelt: 15151, 15181, 17787, 18977.
Tulp selgitas, et seni juhtus sageli, et näiteks laps liitus lepingu sisu mõistmata mõne tasulise teenusega. «Keelates sellised teenused terves võrgus, aitame klientidel hoiduda ebameeldivatest üllatustest,» selgitas ta ja lisas, et kõigil soovijatel on endiselt võimalik osta ühekordse tasuga teenuseid.
Muutus ei mõjuta harjumuspäraseid eritariifseid teenuseid, seega saab ka edaspidi helistada tasulistele infotelefonidele, nõuandeliinidele või annetusnumbritele. Niisamuti jäävad töösse tasulised sõnumiteenused, mis lubavad näiteks alustada parkimist, tutvuda saldojäägiga või osaleda tarbijamängudes.