Päevatoimetaja:
Sander Silm

Lidl on saavutanud kuueprotsendilise turuosa

Copy
Lidli kauplus Kristiines.
Lidli kauplus Kristiines. Foto: Konstantin Sednev/Postimees Grupp

Aasta tagasi Eestis esimese kaupluse avanud Saksa odavkett Lidl on saavutanud kuueprotsendilise turuosa ja loonud 800 töökohta.

Lidlil on Eestis 11 kauplust, millest kuus asuvad Tallinnas, kaks Tartus ning Pärnus, Narvas ja Jõhvis on üks kauplus. Lidl Eesti juhatuse esimehe Maciej Urbanski sõnul avab kett Eestis tänavu veel uusi kauplusi.

Turu-uuringufirma Nielsen IQ uuringu andmetel on Lidl saavutanud Eestis ligikaudu kuueprotsendilise turuosast. «Uuringu tulemuste põhjal on pea pooled ehk 49 protsenti Lidli külastajatest veendumusel, et just Lidlil on turu kõige madalamad hinnad ning pea sama palju vastajaid (46 protsenti) on arvamusel, et Lidl paistab silma heade allahindluste ja sooduskampaaniatega,» selgitas uuringufirma Baltikumi juht Edita Asakaviciene. 

Aasta jooksul on Lidli sortimendis suurenenud Eestis toodetud kaupade osakaal. Lidl teeb koostööd ligi 30 kvaliteedinõuetele vastava Eesti tootjaga, kellest suurem osa on jõudnud ka Läti Lidli poodidesse ning võivad jõuda oma kaubaga ka kaugematele turgudele. Enim Eestis valmistatud toidukaupu leiab Lidli piimatoodete valikust.

Esimese aastapäeva puhul loosib Lidl aprilli algul kõigi märtsikuus üle 20-eurose ostu teinud klientide vahel välja uhiuue linnamaasturi BMW X1.

Tagasi üles