Maailma suurim toidukaupade tootja Nestle tõstab ka tänavu toodete hindu, ütles juhatuse esimees Mark Schneider. Ettevõtte kulud kasvasid nii kiiresti, et ettevõte ei suutnud täita analüütikute kasumiootust.
Nestle kulud sõid kasumit, ettevõte plaanib hinnatõusu
Ta ei nõustunud ütlema, kui suurest hinnatõusust käib jutt. Ta märkis, et hinnatõus on vajalik, kuna toorainete kallinemine tegi ettevõttele kahju.
Tarbijate ostujõud on juba niigi pärsitud aastakümnete suurima inflatsiooni tõttu. See suurendab muret, et perede eelarved on niigi pingul ja see nõrgendab majandusi, kirjutab Reuters.
Nescafe kohvi ja KitKat šokolaaditootja tõstis mullu toodete hindu 8,2%, kuid see polnud piisav.
Ettevõte mõõdab oma edukust sisemise müügimahu kasvuga, mis kasvas läinud aastal kõigest 0,1%.
Schneider ütles, et enamus juhtudel ei näidanud tarbijad, et nad oleksid püüdnud asendada oste odavamate kaupadega.
Šveitsi gigandi puhaskasum vähenes 9,27 miljardi frangini, jäädes väga kaugele analüütikute oodatud 11,58 miljardist frangist.
Ettevõtte mullune aastane müük kasvas 8,4% 94,4 miljardi frangini ehk 95,7 miljardi euroni.