Järjekordne suurkoondamine tehnoloogiasektoris

Merike Lees
, majandusajakirjanik
Copy
Yahoo peakontor.
Yahoo peakontor. Foto: Reuters

Järjekordne tehnoloogiahiid Yahoo teatas neljapäeval suurkoondamisest. Ettevõte vähendab selle aasta lõpuks on töötajate arvu 20 protsendi võrra, sel nädalal vabastatakse esimesed 1000 inimest.

Yahoo pressiesindaja ütles CNNile, et ettevõtte reklaamitehnoloogia osakond Yahoo for Business vaadatakse läbi ja muudetakse uueks divisjoniks Yahoo Advertising. Selle muudatuse tulemusel kärbib Yahoo sel aastal peaaegu 50 protsenti divisjonist ja sel nädalal juba peaaegu 1000 töötajat, ütles pressiesindaja.

«Need otsused ei ole kunagi lihtsad, kuid usume, et need lihtsustavad ja tugevdavad meie reklaamiäri pikas perspektiivis, võimaldades samal ajal Yahool pakkuda klientidele ja partneritele paremat teenust,» ütles pressiesindaja avalduses.

Axios, kes uudisest esimesena teatas, ütles, et töökohtade kärpimine mõjutab kokku enam kui 1600 inimest. Yahoo seda ei kommenteerinud.

Üha suurem hulk tehnoloogia- ja meediaettevõtteid kärbib kulusid, et kohaneda digitaalse reklaamituru vähenemisega.

Yahoo oli 1990ndatel Interneti sünonüümiks, kuid nüüd domineerib Google otsingu- ja sotsiaalmeediaplatvormidel.

Apollo Global Management omandas Yahoo 2021. aastal viie miljardi dollari eest Verizonilt, kes oli omandanud ettevõtte 2017. aastal.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles