Tarbijakaitse juhtumid: telekomifirmadest kaebavad kliendid enim Elisa peale

Aimur-Jaan Keskel
, majandusajakirjanik
Copy
Elisa esindus.
Elisa esindus. Foto: Remo Tõnismäe / Postimees / Scanpix

2022. aastal tehti tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ametile (TTJA) telekomifirmade kohta 108 kaebust. Kõige sagedamini tegid kaebusi Elisa kliendid, kes pöördusid ameti poole 81 korda.

TTJA andmetel esitasid Telia kliendid kaebusi 22 korral ja Tele2 kliendid viis korda. Tele2 esindaja teatas, et neile teadaolevalt oli kaebusi neli.

Tele2 jurist Anna Pauliina Aaviku kommenteeris Postimehele, et probleemsed pöördumised jagunesid kaheks – osa pöördumisi oli seotud sisuteenustega, mille tellimine tuli kliendi jaoks üllatusena. Näiteks oli juhtum, kus lapselaps oli telefonile ligi pääsenud ja tasulise teenuse tellinud. Mitu juhtumit oli seotud seadmete remondi ja hooldustöödega, kus probleemi tuvastamine ja lahendus ei olnud kliendi jaoks nii kiire, kui oleks võinud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles