Hesburgeri müük Baltikumis kasvas ligi kolmandiku

BNS
Copy
Hesburgeri restoran Vilniuses.
Hesburgeri restoran Vilniuses. Foto: Žygimantas Gedvila

Mullu kasvas Hesburgeri müük kõigis kolmes Balti riigis – Eestis 28, Lätis 30,3 ja Leedus 30,4 protsenti, sealjuures oli müügikäive kolmes Balti riigis möödunud aastal kokku 128,5 miljonit eurot, millest Eesti moodustas 38,3 miljonit, Läti 43,1 miljonit ja Leedu 47,1 miljonit.

«Vaatamata sellele, et 2022 oli väljakutseid täis aasta, peamiselt energiakriisi ja inflatsiooni tõttu, toimus meie toodete müügi kiire kasv kõigis kolmes Balti riigis,» teatas Hesburgeri turundus- ja rahvusvahelise arenduse juht Ieva Salmela pressiteates ning lisas, et kasvu põhjustas peamiselt koroonaaegsete piirangute kadumine ja inimeste väljasöömise harjumuse taastumine.

Sel aastal planeerib Hesburger avada Eestis veel kaks uut restorani Tartus. Samuti jätkub olemasolevate restoranide renoveerimine, et kaasajastada interjööri ja infrastruktuure. Samaaegselt järgib ettevõte oma digitaalse ja jätkusuutliku arendustöö strateegiat.

«Jätkusuutlikkus on meie ettevõtte üks põhiväärtustest, mida me rakendame ellu ka igapäevastes tööprotsessides,» selgitas Salmela ning lisas, et ettevõte jätkab sel aastal päikesepaneelide paigaldamist restoranidele, et luua võimalus pikaajaliseks taastuvenergia kasutamiseks. «Samuti alustame peagi oma autodel taastuvdiisli kasutamist, mida toodetakse osaliselt meie restoranides kasutatud toiduõlist,» lisas ta.

Tagasi üles