Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

Twitteri reklaamitulud vähenesid detsembris üle 70%

Copy
Twitteri kontor San Franciscos.
Twitteri kontor San Franciscos. Foto: Jeff Chiu

Twitteri reklaamitulud vähenesid detsembris 71%, selgus reklaamiuuringute ettevõtte andmetest, kuna suurimad reklaamijad vähendasid oma kulutusi seoses Elon Muski ülevõtmisega, vahendab Reuters.

Standard Media Indexi (SMI) hiljutised andmed tulevad ajal, mil Twitter püüab reklaamijate väljarännet peatada. Ettevõte on käivitanud hulga algatusi reklaamijate tagasivõitmiseks, pakkudes osaliselt tasuta reklaame, tühistades poliitilise reklaami keelu ja võimaldades ettevõtetele suuremat kontrolli oma reklaamide positsioneerimise üle.

SMI andmetel vähenesid Twitteri reklaamitulud novembris võrreldes eelmise aastaga 55%, hoolimata sellest, et need kuud on traditsiooniliselt suuremate reklaamikulutuste aeg, kuna kaubamärgid reklaamivad oma tooteid pühade hooajal.

Enamik ettevõtteid lõpetasid Twitteris reklaamimise novembris, näitasid teise uuringufirma Pathmaticsi arvutused, mis oli ühtlasi sama kuu, mil Musk taastas suletud kontod ja käivitas tasuliste kontode verifitseerimise, mille tulemuseks olid petturid, kes kehastasid end ettevõteteks.

Pathmaticsi hinnangul lõpetasid Twitteri 30-st suurimast reklaamijast neliteist igasuguse reklaamimise platvormil pärast seda, kui Musk võttis 27. oktoobril juhtimise üle.

Twitteri neljanda kvartali tulud vähenesid reklaamitulu languse tõttu aastases võrdluses umbes 35%, teatas tehnoloogiafookusega väljaanne The Information, viidates detailidele, mida Twitteri reklaamivaldkonna juhtivtöötaja jagas eelmisel nädalal toimunud personalikoosolekul.

Tagasi üles