Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Microsofti tabasid tehnilised tõrked: häiritud on Teamsi ja Outlooki kasutamine

Copy
Microsoft Teamsi kaustab maailmas üle 230 miljoni inimese.
Microsoft Teamsi kaustab maailmas üle 230 miljoni inimese. Foto: Dado Ruvic/Scanpix Baltics

25. jaanuari hommikul tabasid tehnoloogiahiid Microsofti mitmeid teenuseid (Teams, Outlook, Xbox Live) tehnilised tõrked, mis valmistavad kasutajatele meelehärmi üle kogu maailma.

Microsofti teatel on tehniline probleem seotud andmetöötlusplatvormi Azure'i ühenduvusega. «Oleme teinud kindlaks, et võrguühenduse probleem ilmneb seadmetega, mis asuvad Microsofti laivõrgus (WAN),» ütles Microsoft.

Tehnoloogiahiiu teatel on probleemi tõttu häiritud nii kasutajate ühendus Azure'iga kui ka Azure'i ühenduvus Microsofti teiste andmekeskuste teenustega.

Microsoft lisas ühismeedias, et tühistas tehtud võrgumuudatuse, mis tema arvates probleemi põhjustas. «Jälgime teenuseid ja ootame, kuni muudatuse tagasivõtmine jõustub.»

Teenuste jälgimise veebisaidil Downdetector raporteerisid kolmapäeva hommikul tuhanded kasutajad meilirakenduse Outlook, kontoritarkvara Microsoft 365, suhtlusvõrgustiku Teams kui ka mängukeskkonnaga Xbox Live seotud probleemidest. Teateid teenustega seotud häiretest on tulnud kõikjalt maailmast.

Tagasi üles