/nginx/o/2011/04/08/554054t1hb714.jpg)
Euromonitori uuringu kohaselt on ülemaailmne majanduslangus pannud inimesed rohkem aega poodides kulutama.
Euromonitori uuringu kohaselt on ülemaailmne majanduslangus pannud inimesed rohkem aega poodides kulutama.
Olulisima trendina toob uuring välja süvenenud huvi allahindluste vastu, mida pidas oluliseks 59 protsenti vastanutest (64 protsenti naistest ja 54 protsenti meestest). Suurimad allahindluste fännid (76 protsenti vastanuist) elavad USA-s ja Suurbritannias.
Teise, mõnevõrra paradoksaalse järeldusena selgub aga uuringust, et vaatamata kulutuste vähendamisele on ostlemine ajaviitetegevusena: 47 protsendile vastanutest (50 protsendile naistest ja 44 protsendile meestest) meeldib poes käia ka siis, kui midagi konkreetset sealt ei vajata.