USA voogedastushiid Netflix teatas neljapäeval, et teenuse ülemaailmsete tellijate arv kasvas eelmise aasta viimase kolme kuuga enam kui 230 miljonini, kuna sellised hitid nagu «Kolmapäev» («Wednesday») ja «Harry & Meghan» tõmbasid juurde uusi vaatajaid.
Netflix teatas tellijate arvu jõudsast kasvust (2)
«2022. aasta oli raske ja algus oli konarlik, kuid lõpp oli helgem,» teatas ettevõte ülevaates.
Netflix teatas ka, et kaasasutaja Reed Hastings astub tagasi tegevjuhi kohalt, millega lõpeb 25 aastat kestnud juhtimine, mille jooksul ettevõte kasvas posti teel laenutatavast DVD-teenusest võimsaks meelelahutuskontserniks.
Netflixi aktsia tõusis pärast tulemuste avaldamist üle 7 protsendi, 338,27 dollarini.
Netflixi lisatud tellijate arv ületas isegi kõige optimistlikumad ootused. Voogedastushiid teatas, et kolme kuuga õnnestus ligi meelitada 7,7 miljonit uut liiget, mis tõstab Netflixi liikmeskonna kogu maailmas 230 miljoni inimeseni.
Netflix kiitis edukat uut sisu, mille hulka kuulus ka õudusteemaline komöödia «Kolmapäev», mis oli ettevõtte sõnul nende kõigi aegade kolmas populaarseim seriaal.
Netflixi sõnul olid edukad ka kuninglik dokumentaalfilm «Harry & Meghan» ning «Klaasist sibul» Daniel Craigiga peaosas.