Klient sai Circle K tanklast kütust, mis tema auto kiiresti teele jättis. Tanklas selgus, et ta ei oleks üldse tohtinud sealt tankidagi. Kütusemüüja võttis proovid ja saatis need laborisse analüüsimisele.
Klient: Circle K kütus rikkus mu auto (11)
«Milline meeldiv õhtu! Läksin mina Circle K tanklasse Sõle tänaval ja tankisin mõnuga 95-te. Sõitsin siis minema, kui äkitselt Toompuiesteel hakkas auto turtsuma ja jäi lihtsalt keset teed seisma. Kaput! Vahtisin veidi lolli näoga, proovisin veel käivitada. Ei midagi. Helistasin siis autoabisse,» kirjeldab klient oma tanklakogemust Facebookis levivas postituses.
Auto puksiiriga minema saadetud, suundus klient tagasi bensiinijaama, et uurida, mida ta siis endale tankis.
«Võtsin väikse proovi, tõesti, kütus see küll ei olnud,» nentis ta. «Rohkem nagu vesi või midaiganes. Klienditeenindaja kehitas õlgu ja ütles, et sel püstolil oli ju kilekott peal, sealt ei tohigi tankida. Kus ma pidin teadma, et kilekott peal tähendab, et ei tohi tankida. Lotman seda küll ei õpetanud. Paljudel asjadel on kilekott peal, aga see ei tähenda, et nad on rivist väljas, pigem, et vihma eest kaitstud või muu taoline.»
Circle K Eesti mootorikütuste tootejuht Teedo Melts nentis, et Sõle teenindusjaamas on 95 miles mootoribensiini pumbad tõesti suletud, ent seda kütuse surve probleemi tõttu, mitte kütuse kvaliteedi tõttu.
«Kõik kütuse püstolid on kilekotiga kaetud ja tähistatud hoiatava STOP märgisega käepidemel. Siiski selgus, et kirjeldatud juhtumi eel oli ühelt püstolilt STOP märgis eemaldunud ja vedeles tankuri lähedal maas ning klient kasutas tankimiseks kilekotti mässitud kütuse püstolit,» tõdes Melts.
Klient pöördus ka teenindusjaama ning soovis juhtumi vormistada teenindusjaama juhataja juuresolekul. Siis arutatakse ka võimalikke lahendusi.
«Tankurist sai võetud ka kütuseproov ning kui selgub, et klient sai tõesti ebakvaliteetset kütust, siis kompenseerime loomulikult ka tekkinud kahju,» ütles Melts.