Ettevõtte ärijuht Kaz Nejatian kirjutas töötajatele teisipäeva hommikul saadetud e-kirjas, et nad oleksid pärast kahenädalast perioodi hästi kriitilised, enne kui nad planeeritud koosoleku kalendrisse tagasi sisestavad ning seda võiks teha vaid väga oluliste koosolekute korral.
«Inimesed on tulnud Shopify’sse ülesehitamiseks. Ägeda s…ta valmistamiseks. Näha asju, mida nende käed on teinud ja neid levitanud, et nad saaksid öelda: «Vau, mina tegin selle!» Koosolekud on takistuseks sellel teel,» vahendas Forbes Nejatiani kirja töötajatele.
Ettevõtte uue poliitika kohaselt on kolmapäevad koosolekuvabad ja suuri koosolekuid tohib teha vaid kuuetunnises aknas neljapäeviti.
«See on vastus faktile, et me soovime olla paremini opereeriv ettevõte,» lisas ta.