Lennunduse uus probleem hoiab piletihinnad kõrgel (2)

Erkki Erilaid
Copy
Lennukitootja Boeing suudab nõutuimat mudelit 737 MAX toota vähem kui poolsada lennukit kuus, aga lennufirmad vajavad tuhandeid teraslinde. 
Lennukitootja Boeing suudab nõutuimat mudelit 737 MAX toota vähem kui poolsada lennukit kuus, aga lennufirmad vajavad tuhandeid teraslinde. Foto: Ellen M. Banner/AP/Scanpix

Lennureisid on aastaga kiiresti kallinenud ja leevendust ei pruugigi enam tulla. Lisaks kallinenud kütusele, töötajate puudusele ja pidevatele streikidele kummitab nüüd ka uute lennukite puudus.

Reisijad on piletite kiiret kallinemist kindlasti juba omal nahal tunda saanud. USA uuringud näitavad, et lennureisid on pandeemiaeelse 2019. aastaga võrreldes kallinenud ligi veerandi võrra. 2021. aasta madalseisust on hinnad kerkinud aga koguni üle 40 protsendi. Sellist kallinemist võis lennunduses näha viimati 1989. aastal.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles