Võrreldes mulluste jõuludega kasvas tänavu süldi müük ligi poole võrra.
Tänavu oli jõululaua hitt-toode sült
Tarbijad ostsid sülti 46 protsenti, veretooteid 26 protsenti ja pasteeti 12 protsenti rohkem kui aasta varem samal ajal, selgub Nõo Lihatööstuse müügistatistikast.
«Tarbijate ostukorv on detsembris alati tavapärasest ulatuslikum, kuid oluline järeldus on, et ostjad ei teinud valikul toodete kvaliteedi osas kompromissi,» kommenteeris Nõo Lihatööstuse tegevjuht Ragnar Loova.
Loova lisas, et tootmise omahind on viimasel ajal märkimisväärselt kasvanud, kuid tarbijate ostukäitumine detsembris näitas, et eelistatakse kodumaist toodangut. «Tarbija peab oluliseks toodete kvaliteeti ning uurib hoolikalt, mis etiketil kirjas: näiteks, kas verivorst on tehtud naturaalsest verest või verepulbrist,» märkis ta.