Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Turundusagentuur häbistab plakatitel valitsust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Masskampaania.net plakatid Vabaduse väljakul
Masskampaania.net plakatid Vabaduse väljakul Foto: Peeter Langovits

Turundusagentuur Masskampaaniad tuli streigilaine tuules välja oma kampaaniaga, mille eesmärk on rahva nõudmiste vastaselt käituvat valitsust häbistada.

Ettevõtte juht Siim Kaevats ütles Postimehele, et talle tuli üleeile idee teha valitsuse suhtes kriitiline heategevuslik reklaamikampaania. Mõte tekkis Kaevatsil lasteaiaõpetajatega rääkides ning tema sõnul on praegused plakatid inspireeritud just õpetajate streigist.

«Üldsus nõuab ju tegelikult palgatõusu, aga valitsus ei võta seda kuulda. Meie tahame tekitada neis häbi,» rääkis ta ja lisas, et «häbi» on üks tugevamaid sõnu, mida avalikus ruumis kasutada. «Usume, et see mõjub,» märkis Kaevats.

Edaspidi hakkab agentuur kõigi rahvast ärritavate tegude ja otsuste puhul võimulolijaid plakatite kaudu häbistama.

«Iga kord, kui valitsus teeb mingi otsuse, mis pole rahva enamusele vastuvõetav ja nõutakse muutust, hakkame sellega välja tulema,» lubas Kaevats. Ta selgitas, et tulevikus hakkab plakati ülaosas kirjas olema ka valitsuse tegu, mille eest neid häbistada soovitakse, muu kujundus jääb aga samaks.

Praegu on Tallinnas väljas kaks promobike’i külge kinnitatud plakatit Vabaduse väljakul ning nädalavahetusel sõidetakse neljarattalistega ka mööda linna ringi, ütles Kaevats. Ta kinnitas, et tulevikus hakatakse häbikampaaniat praegusest võimsamalt läbi viima.

Tagasi üles