Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Hille Hanso pidi ärajäänud lennu tõttu tunde lennufirma abi ootama

Copy
Tallinna lennujaam. Pilt on illustratiivne.
Tallinna lennujaam. Pilt on illustratiivne. Foto: Konstantin Sednev / Scanpix

Ajakirjanik ja inimõiguslane Hille Hanso sattus täna ebameeldivasse olukorda, kui tema Istanbuli suunduv lend tühistati. Lennufirma Turkish Airlines ei vastanud tema telefonikõnele 97 korral. Praeguseks on ta lennufirmaga ühendust saanud ja ettevõte organiseerib talle majutuse.

Tallinnast väljuv lend tühistati lumetormi tõttu. Hanso elab juba aastaid Istanbulis. Avaldame tema Facebooki postituse, mille ta sotsiaalmeedias kella 16 paiku avaldas.

Rekord! Kuna pidin täna lendama Istanbuli, aga lend jäi lumetormi pärast ära, siis olen püüdnud ühendust saada Turkish Airlines Tallinna lennujaama kontoriga numbril 623 1111, et uurida, on neil võimalik majutusega aidata või muud kompensatsiooni pakkuda, kuni ma lennata saan.

Ma olen helistanud neile alates kella 10.38 ei rohkem ega vähem kui 97 korda, aga pole veel keegi telefonini jõudnud. Lennujaama lehel kirjutab, et kassa on lahti kella 17-ni. Jõuaksin veel ligi 150 kõnet teha. Mis te arvate, kas ma peaksin jätkama?

Võibolla pääsen Guinnessi rekorditesse, kuna olen kuulanud laulu «We are Turkish Airlines, we are globally yours», mida esitab ekstaatiliselt hingeldav daam, maailmas kõige rohkem? Seniks siiras tänu Kristile ja Stevenile, kes mulle lumetormi eest lahkesti peavarju pakkusid.

E-kirja peale helistati (lennufirma – toim.) kassast – neil on järjekord ja enam kui 100 inimest teenindada, nad ei suutnud telefonile vastata. Aga nüüd sain neilt lahkesti hotellitoa ja kõik laabus. Ega muud kui jõudu ja jaksu!

Facebooki kommentaariumis avaldas lennufirma Turkish Airlinesi peale pahameelt ka Hansole abi pakkunud Steven. «Kui meil 2020 kogu pagas kaotsi läks, siis sealt numbrilt küll abi ei saanud,» kommenteeris ta.

Tallinna lennujaam teatas hommikul, et tormise ilma tõttu tühistati Kärdla, Istanbuli, Stockholmi ja Frankfurdi lend. Reisijate lõppsihtkohta toomise eest vastutab lennufirma.

Tagasi üles