General Electric ostis ära kogu New York Timesi reklaamipinna

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Copy
New York Timesi peakorter.
New York Timesi peakorter. Foto: Lucas Jackson

USA tööstuskonglomeraat General Electric (GE) tegi ajalugu, ostes The New York Timesi teisipäevase väljaande kõik reklaamipinnad. Maailma ühe suurema päevalehe 171 aasta pikkuses ajaloos pole varem taolist asja juhtunud.

Reklaamikampaania põhjuseks on tööstuskonglomeraadi jagunemine kolmeks iseseisvaks ettevõtteks – GE Aerospace, GE Vernova ja GE HealthCare.

GE reklaamikampaania hõlmas 6. detsembri paberlehe kõiki reklaamipindu, lisaks veel arvuti- ja mobiilivaate kui ka taskuhäälingväljaandes The Daily, kirjutab Cintinnati Business Review.

«Tänane The New York Timesi ülevõtmine rõhutab meie veendumust, et fookus on supervõim, eriti ajal, mil meie tähelepanu on hajutatud lõputute pakkumiste vahel ja et pikaajaliste väärtuste edastamise võti on fookus,» ütles GE turunduse juht Linda Boff pressiteate vahendusel.

General Electric, mis sajandivahetusel oli USA kõige väärtuslikum ettevõte turuväärtusega üle 600 miljardi dollari ning millest tänaseks on alles hale vari, teatas novembris, et jagab selle kolmeks börsil noteeritud ettevõtteks.

2023. aasta alguses eraldatakse konglomeraadi tervishoiuseadmete tootmise üksus GE HealthCare ning energeetikaüksus GE Vernova 2024. aastal.

Reklaamides näidati läbi kogu ajalehe kolme uue ettevõtte logosid ning lehe iga osa on pühendatud ühele uuele ettevõttele.

Põhiuudiste A-osas reklaamiti GE Aerospace’i, majandusuudiste osas GE Vernovat, teadussektsioonis GE HealthCare'i ning kultuuriküljed olid pühendatud GE töötajatele.

GE pole New York Timesile makstud summat avalikustanud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles