Eilsest mustast reedest saab kõigi aegade suurim must reede e-poodide ajaloos.
Eilse musta reede veebimüük lõi kõigi aegade käiberekordi (2)
Jaemüüjate veebisaitidel müüki jälgiva Adobe andmetel oodatakse, et tänupüha järgse päeva veebimüük ületab üheksa miljardit dollarit. See oleks uus rekord.
Eile kella 18.00 olid ostjad kulutanud veebisaitidel 7,28 miljardit dollarit. Adobe hindas, et see summa võib päeva lõppuks tõusta 9,2 miljardi dollarini, vahendas CNBC.
Adobe andmetel kulutavad ostlejad internetis päevas tavaliselt kaks–kolm miljardit dollarit.
Adobe märkis, et ka mobiiliostlemine saavutas tänavu rekordtaseme – tänupüha puhul moodustas nutitelefonide müük 55% veebimüügist. Ettevõte ennustab, et need müügid moodustavad 53% kogu musta reede müügist.
Lisaks meelitasid tugevad allahindlused inflatsioonist väsinud tarbijaid oma ostukorvi rohkem kaupu panema. Keskmine tellimuste maht kasvas hooaja jooksul 12 protsenti. Märkimisväärset nõudlust suurendasid eelkõige mänguasjad, mille tehingud olid lausa 33 protsenti soodsamad.
Jaemüüjate jaoks võivad need numbrid olla paljulubavad ennustused eelseisvate nädalate kohta, ehkki tarbijate meeleolu on viimase kuu jooksul pessimistlikumaks muutunud, kuna inflatsioon püsib nelja aastakümne kõrgeima taseme lähedal.
See on suurendanud jaemüüjate survet musta reede nädalavahetusel – aega, mida sageli seostatakse pühade ostuhooaja parimate pakkumistega.
Adobe loodab, et kübernädal, mis kestab tänupühapäevast küberesmaspäevani, teenib veebipõhiselt umbes 34,8 miljardit dollarit tulutusi, mis on 2021. aastaga võrreldes ligi kolm protsenti rohkem. Küberesmaspäev on eeldatavasti suurim veebiostlemise päev, mille müük ulatub 11,2 miljardi dollarini, prognoosis ettevõte.