Päevatoimetaja:
Sander Silm

Netflix on Eesti elanike seas populaarseim voogedastusplatvorm

Copy
Arvutis aja veetmine. Pilt on illlustratiivne.
Arvutis aja veetmine. Pilt on illlustratiivne. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees / Scanpix

Samsungi tellitud ja meediaettevõtte Starcom Baltikumis läbi viidud telerikasutajate küsitlusest selgub, et kõige populaarsem voogedastusteenus, mille kaudu eestlased telerist filme, sarju ja muud sisu vaatavad, on 82 protsendiga Netflix.

Teisel kohal on 53 protsendiga Amazoni videoteenus Amazon Prime Video ja kolmandal 38 protsendiga YouTube. Kohalik Go3 videoteenus asetub 11 protsendiga populaarsuselt kuuendale kohale, teatas Samsung.

«Telerikasutajate küsitluses uurisime, millist sisu uuringus osalejad eelkõige vaatavad. Kõige enam kasutatakse telerit siiski traditsioonilise televisiooni vaatamiseks, kuid kohe teisel kohal on erinevad video- ja striiminguteenused. Seejärel küsisime, milliseid striiminguteenuseid eestlased eelistavad. Pole ilmselt suureks üllatuseks, et kõige populaarsem on Netflix, kuid aina enam kerkib selle kõrvale erinevaid teisi lahendusi, kust inimesed enda lemmiksarju ja filme vaatavad,» selgitas Samsung Eesti koduseadmete valdkonna tootekoolitaja Alari Pennar.

Sisu poolelt vaatavad eestlased voogedastusteenuste vahendusel kõige rohkem ehk 90 protsenti filme ja 80 protsenti sarju. Üsna populaarne on lisaks neile 47 protsendiga erinevate muusikaürituste ja kontsertide vaatamine.

Samsungi tellimusel viis meediaettevõte Starcom telerikasutajate küsitluse läbi 2022. aasta juulis. Kokku osales küsitluses 900 inimest, neist 300 Eestist.

Märksõnad

Tagasi üles